Με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα ευθύνης αποδεχτήκαμε την πρόσκληση του Ξενοδοχείου PILOT στα Χανιά για την εκπαίδευση του προσωπικού του στις πρώτες βοήθειες, ενόψει της έναρξης της τουριστικής σεζόν. Η σωστή και πιστοποιημένη εκπαίδευση στις πρώτες βοήθειες αποτελεί ζωτικής σημασίας παράγοντα για την ασφάλεια των επισκεπτών, αλλά και του ίδιου του προσωπικού, ειδικά σε έναν κλάδο όπως ο τουρισμός.
Σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, η άμεση και αποτελεσματική παρέμβαση μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στη ζωή και τον θάνατο. Για τον λόγο αυτό, η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού των ξενοδοχειακών μονάδων δεν είναι απλώς ένα επιπλέον προσόν, αλλά ουσιαστική προϋπόθεση για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των επισκεπτών.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη διοίκηση και όλη την ομάδα του Ξενοδοχείου PILOT για την εξαιρετική φιλοξενία και την άψογη συνεργασία. Η διάθεσή τους να επενδύσουν στην εκπαίδευση και την πρόληψη αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για τον τουριστικό κλάδο στην Ελλάδα.
Υπενθυμίζουμε πως η εκπαίδευση-πιστοποίηση των εργαζομένων σε ξενοδοχεία είναι υποχρεωτική.
